Search for:
  • Home/
  • inzerovat/
  • הצמד של ארלינג האלנד רואה את הקבוצה של פפ גווארדיולה עושה צעד גדול לקראת אליפות הפרמיירליג

הצמד של ארלינג האלנד רואה את הקבוצה של פפ גווארדיולה עושה צעד גדול לקראת אליפות הפרמיירליג

המירוץ לתואר ייכנס ליום האחרון כשמנצ’סטר סיטי מחזיקה את גורלה בידיים שלה, כשהיא הרחיקה שתי נקודות בפסגה עם ניצחון נוח בסופו של דבר על ספרס.

ארלינג האלנד כבש את השערים, שניהם במחצית השנייה, לאחר 45 ראשונים צולעים באופן מוזר מצדו של פפ גווארדיולה. לספרס הייתה הזדמנות ענקית באיחור דרך Son Heung-Min, אבל הוא לא הצליח להמיר.

הצמד של ארלינג האלנד העביר את חולצת כדורגל של Manchester City לסף אליפות רביעית ברציפות חסרת תקדים בפרמיירליג לאחר ניצחון 2-0 על טוטנהאם.

האלנד נגח פעמיים במחצית השנייה באצטדיון טוטנהאם הוטספר, שם החבורה של פפ גווארדיולה זינקה את ארסנל והרחיקה שתי נקודות בפסגה לקראת היום האחרון של העונה.

השוערים נחלצו לעזרת שני הצדדים במחצית ראשונה נמוכה של הזדמנויות מעטות, כאשר רודריגו בנטנקור ופיל פודן שניהם הכחישו.

סיטי נראתה תכליתית יותר אחרי ההפסקה והתקרבה תוך שתי דקות מההתחלה מחדש, כשג’ולילמו ויקאריו הוציא הצלה רפלקסית נפלאה כדי להרחיק את הנגיחה האדירה של קווין דה בריינה.

עם זאת, האיטלקי היה חסר אונים כשהאורחים פרצו ארבע דקות לאחר מכן. דה ברוינה היה מעורב שוב, ותזמן את הריצה שלו בצורה מבריקה כדי להיצמד למסירה של ברנרדו סילבה וסידר להאלנד הלא מסומן.

ספרס ראתה הזדמנות מצוינת להשוות ללכת להתחנן כשנותרו ארבע דקות. ברנן ג’ונסון יירט מסירה מרושלת של מנואל אקאנג’י ושיחרר את הונג-מין סון, שהמאמץ המאולף שלו נחסם על ידי סטפן אורטגה.

חולצת כדורגל

הצמד של ארלינג האלנד רואה את הקבוצה של פפ גווארדיולה עושה צעד גדול לקראת אליפות הפרמיירליג

התערבותו של השוער המחליף הוכיחה את עצמה כמכרעת כאשר סיטי חתמה את הנקודות בשלב מוקדם בהפסקה, כשהאלנד בטוח בעצמו סחף פנדל לפינה העליונה לאחר שפדרו פורו בישל את ג’רמי דוקו.

אליפות הפרמייר ליג שוברת השיאים וההיסטוריה הרביעית ברציפות היא כעת של סיטי להפסיד כשהיא החזירה לעצמה את השליטה בבית של היריבות המרות ביותר של ארסנל.

כדאי לזכור שהקבוצה של גווארדיולה הפסידה בכל אחד מארבעת הביקורים הקודמים שלה באצטדיוןחולצת ילדים של Tottenham Hotspur, תוך שהיא לא הצליחה להבקיע בכל הזדמנות.

עם זאת, ההודו הסתיים לבסוף כשהאלנד שבר את המבוי סתום עם מה שהיה הניסיון ה-79 של סיטי לשער מאז נסיעת הבכורה שלהם לאצטדיון.

ולמרות שהם שרדו רגע עוצר את הלב כשאורטגה הרחיק את סון, מספר תשע שלהם חתם ניצחון שמיני ברציפות מהנקודה הלבנה.

הסיטיזנס ניצחו גם בארבעה משחקי צמרת מיידיים מבלי להכנע בפעם הראשונה בתולדותיהם, אם כי מובן מאליו שיש להם מטרות קצת יותר גדולות באופק.

בינתיים, זה היה לילה רע בכל רחבי צפון לונדון. לא רק ארסנל ירדה למקום השני בטבלה כשגורל התואר כבר לא בידיים שלה, אלא שגם התקוות של ספרס להעפיל לעונה הבאה בליגת האלופות.

Leave A Comment

All fields marked with an asterisk (*) are required